Cuteface ♥.
A girl with random face :p
Tuesday 4 December 2012 @ 22:40 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, harini memang sengaja nak update blog. Sebab entah kenapa, boring laaa awak :c Nyehehe, Kalau ada boyf takpelah boleh update pasal dia. Hahaha lol berangan je lebih saya ni *wondering*. Okay, act harini perasaan saya gembira. Tak pernah rasa gembira macam ni, only god how happy I am right now. Act semalam saya gembira, senyum sorang-II pandang handphone semalam. Tu pun sebab crush *kelip-II mata* hee.

Act semalam saya senyum sorang-II sebab dapat mention dengan crush, nyehehe *dancing* x) Bukan senang tau, *cekak pinggang* Tapi saya tak boleh hopes too much *sigh* sebab nanti broken dengan teruk sekali. Pernah rasa k *wipe tears* Ah whatever, I have to cheer up little bit. Btw, my crush already know that I have crush on him *cuteface jpg* I don't know macam mana dia tahu maybe sebab ada saksi yang bagitau dia yang saya ada crush kat diaaaa.... Hee, nasib baik ni cuti sekolah tau. Kalau tidak? Cer bayangkan bukak sekolah nanti. Malu habis nanti *tutup muka* bila nampak or jumpa dia.

Tukar topic, i really miss my friends I mean all my friends. Rindu nak dengar gelak ketawa diorang, rindu nak buat perkara bodoh, rindu nak suara and bebelan diorang. Ugh, bilaaa bukak sekolah tapi saya tak bersedia lagi nak sekolah cause tahun depan saya last PMR batch. Why laa kena last, um. Perasaan takut tu ada je sekarang. wuu takpelah cuti sekolah kena have fun habis, tahun depan kena belajar betul-II. And maybe tahun depan boleh bawak handphone, yeayy *lompat* Bestnyaaaaa,  Insyallah kalau boleh bawak. Boleh tweeting masa rehat *bayangkan* Nanti semua pakat layan phone je nanti masa rehat. Masa jalan ke? I can imagine how it looks.

Okay pengakhiran ayat, otak dah habis idea nak keluarkan. Nyehehe, lain kali laaaaa pula update. Akhir kata, I really miss my best friends and my crush eh? *tutup muka*. Takk sabarnyaaa buka sekola *excitedface jpg* Okay bye readers thank you for reading, Assalamualaikum. 

*crush*

P/s:  Once again I miss my bestf friends and crush :>



Older Post | Newer Post
QueenControl

Follow my Blog, and beware. My name Nurshalieza Natasha, Watch your back always. My Instagram - @natashalieza ♥


Navigations

The story AboutMe Link

SDB ♥
Sofea ♥
Hasya ♥
Rabiatul ♥
Husna ♥
Wani
Ninie ♥
Lyssa ♥


CreditSection

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : AskarPink
Full Edited : Natashalieza

Best View at GOOGLE CHROME!